• 1394/12/02 - 14:08
  • 141
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دستورالعمل ابلاغی در خصوص سامانه صدور پروانه الکترونیکی داروخانه ها

با توجه به الزامی بودن ثبت نام در سامانه صدور پروانه الکترونیکی داروخانه ها و عدم اعتبار پروانه های تاسیس و مسئول فنی از سال 95 و تمدید موقت مهلت ثبت نام ، نسبت به ورود اطلاعات و ثبت نهایی اقدام گردد.

با توجه به دستورالعمل ابلاغی در خصوص سامانه صدور پروانه الکترونیکی داروخانه ها، نکات ذیل جهت استحضار و اقدام لازم ایفاد می گردد :

1-نظر به الزامی بودن ثبت نام در سامانه فوق و عدم اعتبار پروانه های تاسیس و مسئول فنی از سال 95 ، مقتضی است با توجه به تمدید موقت مهلت ثبت نام ، نسبت به ورود اطلاعات و ثبت نهایی اقدام گردد.

2-قبل از شروع مراحل ثبت نام مدارک لازم را اسکن نموده و فایلهای مربوطه را جهت بار گذاری آماده نمایید ( کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی – کارت ملی – مدرک تحصیلی – عکس پرسنلی – پروانه داروسازی – پروانه تاسیس داروخانه )

3-پس از اتمام ورود اطلاعات و بار گذاری تصویر مدارک و ثبت موقعیت جغرافیایی، حتما گزینه ثبت نهایی را تایید نموده تا اطلاعات داروخانه جهت معاونت غذا و داروی دانشگاه ارسال شود .

4- اطلاعات داروخانه ها توسط کارشناسان معاونت بررسی و در صورت وجود هر گونه اشکال و یا نقص مدارک ، پرونده مجددا جهت داروخانه عودت داده می شود که لازم است موسس محترم داروخانه ضمن مطالعه شرح توضیحات ارجاعی از معاونت ، نسبت به اصلاح نقایص و ارسال مجدد ( از طریق ثبت نهایی) اقدام نماید .

5-با توجه به عدم صدور گواهی تشخیص صلاحیت برای برخی از داروسازان ، این مورد فعلا از مدارک ضروری و ستاره دار حذف شده است .

6-کارشناسان دارویی معاونت غذا و دارو با شماره تماس 36162635 پاسخگوی ابهامات و سوالات احتمالی خواهند بود .

  • گروه خبری : اخبار دارو
  • کد خبر : 22671
کلمات کلیدی