دستورالعمل ابلاغی در خصوص سامانه صدور پروانه الکترونیکی داروخانه ها
با توجه به الزامی بودن ثبت نام در سامانه صدور پروانه الکترونیکی داروخانه ها و عدم اعتبار پروانه های تاسیس و مسئول فنی از سال 95 و تمدید موقت مهلت ثبت نام ، نسبت به ورود اطلاعات و ثبت نهایی اقدام گردد.
با توجه به دستورالعمل ابلاغی در خصوص سامانه صدور پروانه الکترونیکی داروخانه ها، نکات ذیل جهت استحضار و اقدام لازم ایفاد می گردد :
1-نظر به الزامی بودن ثبت نام در سامانه فوق و عدم اعتبار پروانه های تاسیس و مسئول فنی از سال 95 ، مقتضی است با توجه به تمدید موقت مهلت ثبت نام ، نسبت به ورود اطلاعات و ثبت نهایی اقدام گردد.
2-قبل از شروع مراحل ثبت نام مدارک لازم را اسکن نموده و فایلهای مربوطه را جهت بار گذاری آماده نمایید ( کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی – کارت ملی – مدرک تحصیلی – عکس پرسنلی – پروانه داروسازی – پروانه تاسیس داروخانه )
3-پس از اتمام ورود اطلاعات و بار گذاری تصویر مدارک و ثبت موقعیت جغرافیایی، حتما گزینه ثبت نهایی را تایید نموده تا اطلاعات داروخانه جهت معاونت غذا و داروی دانشگاه ارسال شود .
4- اطلاعات داروخانه ها توسط کارشناسان معاونت بررسی و در صورت وجود هر گونه اشکال و یا نقص مدارک ، پرونده مجددا جهت داروخانه عودت داده می شود که لازم است موسس محترم داروخانه ضمن مطالعه شرح توضیحات ارجاعی از معاونت ، نسبت به اصلاح نقایص و ارسال مجدد ( از طریق ثبت نهایی) اقدام نماید .
5-با توجه به عدم صدور گواهی تشخیص صلاحیت برای برخی از داروسازان ، این مورد فعلا از مدارک ضروری و ستاره دار حذف شده است .
6-کارشناسان دارویی معاونت غذا و دارو با شماره تماس 36162635 پاسخگوی ابهامات و سوالات احتمالی خواهند بود .